Zwroty i reklamacje

  1. Kupujący ma prawo zwrócić towar wyłącznie w przypadku niezgodności towaru z umową.
  2. Sklep internetowy w ciągu 14 (czternaście) dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji zamawiającego i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
  3. Warunkiem koniecznym, aby sklep internetowy rozpatrzył reklamację jest dostarczenie reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.
  4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść zamawiającego – sklep internetowy naprawi lub wymieni reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji.
  5. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty zakupu, o ile niezwłocznie od momentu stwierdzenia niezgodności towaru z umową zawiadomi sklep internetowy w formie pisemnej o stwierdzonej niezgodności.
  6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Przewijanie do góry